Elinors fancy fanclub

Ställ frågor eller skicka en hälsning till Elinor. Oseriösa och upprepande frågor kommer att tas bort. Vänligen läs forumreglerna innan du postar.

Re: Elinors fancy fanclub

Inläggav Elinor Abrahamsson tor 09 okt 2008, 20:42

Ja vår plan från början var att jag skulle vara med detta året. Sen är Annika med 2009, Karoline 2010. Året därefter har säkert vår lillebror ätit upp sig lite så 2011 är det hans tur.

Vi har även kommit på en liten modifiering av vår plan i och med att du är en så trevlig och bra coach som tar så bra hand om "knepiga" människor. Därför har vi bestämt att vi ska bjuda in alla våra kompisar som vi träffade och fortfarande har kontakt med från "Outsiders" att vara med i talangjakten under åren 2012-2030 för det finns många där som skulle behöva din hjälp och säkert är med vare sig du vill eller inte. Du vet inte vad du har gett dig in på coach...
Elinor Abrahamsson

Inläggav Annika Abrahamsson mån 13 okt 2008, 10:20

Hej alla fans!

Kul att det börjar bli tätt med inlägg i den här tråden:)
Angående coachens tidigare inlägg kan jag väl bara bekräfta att vi är nog lite knepiga alla tre....Eftersom jag är yngst har storasytrarna alltid sagt att jag fick syrebrist när vi föddes så jag har ju åtminostone en förklaring till varför jag är som jag är till skillnad från systrarna :)
På tal om knepig....så kan vi ju tala om Elinor. Som ni kanske läst i hennes träningsjournal så hade hon lågdag i går...vilket märktes kan man säga... Igår kväll skulle vi åka och hälsa på vår lillebror i Skövde och Elinor skulle visa vägen. Körde nog fel tre gånger innan vi kom fram 8| Väl framme i rätt område gick vi in i fel trappuppgång....Alla smurfarna är inte riktigt hemma hos storasyster verkar det som, får hålla ett vakande öga på henne framöver tror jag.

Och så var det massage och talangjakten 2009. Ja, vad gör man inte för att öka sina redan enorma chanser att komma med? Får nog ta på mig dom stora massagevantarna om jag ska kunna greppa Fredriks kropp...

Övrigt på gång v. 42 är maxvecka på gymet, och missa inte att anmäla er till lägret hemma hos Elinor v. 44. Sista anm. dag 16/10!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Annika Abrahamsson

Inläggav Fredrik Carlsson mån 13 okt 2008, 11:56

Ja där satt den.
Kommer troligen nästa vecka. då bokar vi en massage eller?
Hade tänkt åka ner och plåga Elinor lite på träningen.
Därefter en vecka eller så mellan blir det göteborg igen, för att plåga Nico och Monica.

Mvh

En sliten coach..
"When I step foot to my locker and change my shoes for training, it's like turning on a switch"
Användarvisningsbild
Fredrik Carlsson

Inläggav Annika Abrahamsson mån 13 okt 2008, 16:36

Självklart! Om du ändå ska till gymet kan du ju lika gärna komma ner i källaren på massage också.
Sliten coach= inte bra. Får göra mitt bästa nästa vecka då!
Har du förresten några värdefulla tips till mig hur jag ska bearbeta mr. coach nr 2 inför 2009?
Eller det kanske räcker med att chefscoachen nr.1 har utsett mig som deltagare :D
Användarvisningsbild
Annika Abrahamsson

Inläggav Annika Abrahamsson mån 20 okt 2008, 21:30

Ja... ny vecka! Också för fancluben :flex: ! Som tur är har vi lite bättre matschema än vad Elinor har! Ingen idé att skriva om det här...Kan nog skapa dålig stämning bland deltagarna i talangjakten som verkar ha det hyfsat tufft med maten just nu.
Däremot är jag lite förvirrad av Elinors nya träningprogram. Verkar som att mr coach nr 2 har kopierat MITT upplägg rakt av :x Konstigt.....
Jaja! Men fötterna mår bra eller vad det heter :geek:

Ska fortsätta med schemat inför lägret nu! Naturligtvis valde jag den veckan när Elinor har ledigt från barna i skolan så att vi har gott om tid att umgås allihopa!

Kramar till alla Elinors vänner och mr. coach nr 1 & 2 :wub:
Användarvisningsbild
Annika Abrahamsson

Inläggav Joachim Bartoll tis 21 okt 2008, 11:29

Annika Abrahamsson skrev:Däremot är jag lite förvirrad av Elinors nya träningprogram. Verkar som att mr coach nr 2 har kopierat MITT upplägg rakt av :x Konstigt.....
Jaja! Men fötterna mår bra eller vad det heter :geek:

Jaså, så du tränar så hårt och seriöst? Eh, jag menar, det är klart du gör. Det syns ju lång väg. :flex: Redo för talangjakten 2009! ;)
Joachim Bartoll
Coach för Talangjakten 2008 & Team reFORM
http://www.bartoll.com
http://www.reform-online.se
Användarvisningsbild
Joachim Bartoll
Forumadministratör

Inläggav Annika Abrahamsson sön 30 nov 2008, 23:05

ÄNTLIGEN!! har vi i fancluben över för att skriva några rader.... Förstår att ni alla undrat var vi håller hus men sanningen är den att vi har ju inte tid och sitta här på forumet och skriva... Har fullt upp med att heja på Elinor förstås xD
Sen gör det inte saken bättre att ordföranden just nu håller på med slutspurten på sjuksköterskeprogrammet.... För er som är intresserade så gör jag för tillfället min sista praktikplacering på en barnavdelning. När man går där varje dag och träffar både väldigt sjuka och mindre sjuka barn så får man lite distans till den här teatervärlden med fitness....men det ska vi väl inte prata om nu när det bara är en vecka kvar till det stora målet som vi alla väntat på sen i somras :)

Att Elinor sliter och kämpar som en liten elefantunge har väl ingen missat? Hon är kanske lite konstig och ser nästan lite freaky ut.... Men hon är ju förstås världens bästa syster ändå!

Några små detaljer har hon dock utelämnat i sin dagbok....När man träffar Elinor nu så får man nästan påminna henne var 5:e minut om var vi är, vad vi ska göra och vart vi ska ta vägen....Men det är ju ingen match för mig som har jobbat med äldre dementa :D En liten olycka med bilen inträffade också en dag och man kan ju inte säga säkert men viss påverkan hade nog dieten :o Hur som helst! Jag är grymt imponerad av storasyster som har kämpat sig igenom detta...inte minst med tanke på coacherna.... det är värt en eloge i sig :D

Alla vänner.....Vi ses i Göteborg om en knapp vecka!!!
Användarvisningsbild
Annika Abrahamsson

Föregående

Återgå till Fråga eller skriv till Elinor Abrahamsson