ÄNTLIGEN!! har vi i fancluben över för att skriva några rader.... Förstår att ni alla undrat var vi håller hus men sanningen är den att vi har ju inte tid och sitta här på forumet och skriva... Har fullt upp med att heja på Elinor förstås
Sen gör det inte saken bättre att ordföranden just nu håller på med slutspurten på sjuksköterskeprogrammet.... För er som är intresserade så gör jag för tillfället min sista praktikplacering på en barnavdelning. När man går där varje dag och träffar både väldigt sjuka och mindre sjuka barn så får man lite distans till den här teatervärlden med fitness....men det ska vi väl inte prata om nu när det bara är en vecka kvar till det stora målet som vi alla väntat på sen i somras
Att Elinor sliter och kämpar som en liten elefantunge har väl ingen missat? Hon är kanske lite konstig och ser nästan lite freaky ut.... Men hon är ju förstås världens bästa syster ändå!
Några små detaljer har hon dock utelämnat i sin dagbok....När man träffar Elinor nu så får man nästan påminna henne var 5:e minut om var vi är, vad vi ska göra och vart vi ska ta vägen....Men det är ju ingen match för mig som har jobbat med äldre dementa

En liten olycka med bilen inträffade också en dag och man kan ju inte säga säkert men viss påverkan hade nog dieten

Hur som helst! Jag är grymt imponerad av storasyster som har kämpat sig igenom detta...inte minst med tanke på coacherna.... det är värt en eloge i sig
Alla vänner.....Vi ses i Göteborg om en knapp vecka!!!