Jobba, jobba!

Ställ frågor eller skicka en hälsning till Monica. Oseriösa och upprepande frågor kommer att tas bort. Vänligen läs forumreglerna innan du postar.

Jobba, jobba!

Inläggav Road-Kill tor 09 okt 2008, 17:44

Skickar en liten extra applåd till dig som bara mal på i dietlunken nu trots alla omsvängningar. kanske du skulle kolla om du kunde börja ditt nya jobbprojekt efter jul...han är bra din chef ...han förstår säkert....berätta för honom hur viktig den här tävlinegn är för dig. jag vet hur viktig du är för honom.

Löööve // malin
Road-Kill

Re: Jobba, jobba!

Inläggav Monica Helénius tor 09 okt 2008, 19:57

Tack så mycket :wub: och du har så rätt gums! Det är bara det att det liksom känns som att det behöver styras upp...ganska omgående. Om inte annat så är ju tävlingen 6 dec, får väl jobba grisen efter det och fram till jul isåfall. Vi ska ha möte på tisdag och prata igenom så får vi se hur vi styr upp det. Men jag kämpar på här vettdu! xD KRAMAR!!
Intelligent folk talar om idéer. Vanligt folk talar om saker. Småfolk pratar om andra människor.
Användarvisningsbild
Monica Helénius

Inläggav Monica Helénius tor 09 okt 2008, 19:58

Ps. Kommer du? Ds
Intelligent folk talar om idéer. Vanligt folk talar om saker. Småfolk pratar om andra människor.
Användarvisningsbild
Monica Helénius

Inläggav Road-Kill mån 27 okt 2008, 21:43

har de flesta hundar fyra ben??
Haha....
Road-Kill

Inläggav Nuray Salibram fre 07 nov 2008, 17:39

har sammma tankar som dig Monica om att inte vilja tävla om jag inte blir hård....MEN du e grym har sagt det till dig!! du kommer bli skit bra! vi har kämpat så här länge nu....o bara det är ett STORT framsteg. Kom igen nu!!! kram
Nuray Salibram

Inläggav Monica Helénius fre 07 nov 2008, 19:53

Nuray Salibram skrev:har sammma tankar som dig Monica om att inte vilja tävla om jag inte blir hård....MEN du e grym har sagt det till dig!! du kommer bli skit bra! vi har kämpat så här länge nu....o bara det är ett STORT framsteg. Kom igen nu!!! kram

Tack, vad gullig du är :wub: Ja, bara att ha kämpat sig igenom dessa tre månader är ju en bedrift i sig... Klart, nu kör vi på det sista! Kram!
Användarvisningsbild
Monica Helénius

Återgå till Fråga eller skriv till Monica Helénius