Jag känner mig så sjukt TAGGAD nu, de va till och med kul att gymma idag!!! De har vart lite dåligt med tränings-GLÄDJEN på sistone. Träna har man gjort, men de har tagit emot den senaste tiden. Visst, när man väl är på gymmet är de ju lättare.
Men nu är de så nära, blir ju peppad av det!
Nu, dom sista dagarna kör jag endast överkropp+ cardio, dock är mitt sista cardiopass imorrn.
Idag är det 1:a dagen på TÖMMNINGS-SCHEMAT. Känns ingenting....känns nog kanske mer imorrn.....
Jag har fått för mig att jag är ganska tålig när de kommer till diet. Å då menar jag inte att jag inte är sugen på sake å ting,för det har jag! Nä, jag menar att jag inte känt mig speciellt trött, vimsig eller orkeslös. De har vart några dagar som jag känt så, men inte många.Jag har typ aldrig gått omkring hungrig heller.
Denna vecka har ja vart lite vimsig dock,hahahhaha! Å så hade ja ju blackout i Söndags,måndag va ja inte heller jättepigg, men annars bra.
Ja menar, man har ju BRA & ANUS-dagar ui vanliga fall med, UTAN att gå på diet.
Jag kanske tål att gå lågt på kolhydrater...?
Ja, summa summarum så tycker jag att de jobbigaste har vart den sociala delen, att inte kunna käka en middag ute nån gång å så. Å på helgerna när de dukas fram både de ena å de andra, DET har för mig vart de jobbigaste. Å så de här måstet, att gå å träna, inte skippa ett enda pass. De har man ju "råd" me i vanliga fall. Hajjar du
Fan, Jag kommer nog tävla igen!!! De e sååå jävla kuuuuul!!! Jag hoppas åtminstone det
Kram på er!
Ps. Träna idag: 52 min på crossen hemma, sen frulle, sen gymmet på jobbet, överkropp, gick jättebra tycker jag =) Ds.