Vecka 19

Denicé Lundevalls Träningsjournal under Talangjakten 2008.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

Vecka 19

Inläggav Denicé Lundevall tis 02 dec 2008, 19:27

Men HALLÅÅÅÅÅ, de e ju SISTA veckan nu!!! Men herre min gud, kan inte fatta att man snart är i mål xD
Jag känner mig så sjukt TAGGAD nu, de va till och med kul att gymma idag!!! De har vart lite dåligt med tränings-GLÄDJEN på sistone. Träna har man gjort, men de har tagit emot den senaste tiden. Visst, när man väl är på gymmet är de ju lättare.

Men nu är de så nära, blir ju peppad av det!

Nu, dom sista dagarna kör jag endast överkropp+ cardio, dock är mitt sista cardiopass imorrn.

Idag är det 1:a dagen på TÖMMNINGS-SCHEMAT. Känns ingenting....känns nog kanske mer imorrn.....

Jag har fått för mig att jag är ganska tålig när de kommer till diet. Å då menar jag inte att jag inte är sugen på sake å ting,för det har jag! Nä, jag menar att jag inte känt mig speciellt trött, vimsig eller orkeslös. De har vart några dagar som jag känt så, men inte många.Jag har typ aldrig gått omkring hungrig heller.
Denna vecka har ja vart lite vimsig dock,hahahhaha! Å så hade ja ju blackout i Söndags,måndag va ja inte heller jättepigg, men annars bra.
Ja menar, man har ju BRA & ANUS-dagar ui vanliga fall med, UTAN att gå på diet.
Jag kanske tål att gå lågt på kolhydrater...? :?

Ja, summa summarum så tycker jag att de jobbigaste har vart den sociala delen, att inte kunna käka en middag ute nån gång å så. Å på helgerna när de dukas fram både de ena å de andra, DET har för mig vart de jobbigaste. Å så de här måstet, att gå å träna, inte skippa ett enda pass. De har man ju "råd" me i vanliga fall. Hajjar du :)

Fan, Jag kommer nog tävla igen!!! De e sååå jävla kuuuuul!!! Jag hoppas åtminstone det :flex:

Kram på er!

Ps. Träna idag: 52 min på crossen hemma, sen frulle, sen gymmet på jobbet, överkropp, gick jättebra tycker jag =) Ds.
Denicé Lundevall

Re: Vecka 19

Inläggav Denicé Lundevall ons 03 dec 2008, 18:24

ägg

Halloj!!!

Idag var jag å prövade bikinisarna+ baddräkten......JAG ÄR SUPER-DUPER-NÖJD!!!! Mot alla odds kan jag säga, för jag var INTE nöjd med tygerna jag köpte.Orkade inte åka runt i stockholm å leta heller, utan köpte här på plats. De va inte sååååå stort utbud kan jag ju säga.MEN min grymma sömmerska har gjort de perfekt!!

Å då är dom inte ens klara än, å jag är ändå nöjd, det bådar gott

Sen är de MIN uppgift att sitta å klistra på en massa swarowski-kristaller....DE kommer ta tid, hahahhaha! Men ja kommer nog inte ha så mkt kristaller, vill ha lite mer "stilren" simpel outfit.

Idag blev jag intervjuad också, av tidningen STYLE. De gick bra =)
Kul å se sen när den e tryckt.

Nu ska jag snart dra iväg å träna!! Ladda lite till bara.
Känner mig fortfarande pigg å glad, känner inte av tömningen de minsta :? ....Men de e LA bra juh!! MOhahahahahaha!

Bye!
Denicé Lundevall

Inläggav Denicé Lundevall fre 05 dec 2008, 00:51

HELVETES JÄVLA SKIT-JÄVELS-JÄVEEEEEEEEEEL!!!!!

Va faaaan ska de strula för,jag blir gaaaaalen!!!
Här har jag suttit som en APA å limmat fast kristallerna på mina dräkter, men tro ni inte att LIM-HELVETET lämnar spår på tyget!!!!!
Jag började storgråta, det här är INTE något jag pallar med nu :cry:
Sååååå ledsen är jag,skit,skit skiiit!!! :cry:

Jag smsa Elinor,jag frågade om hon hade nå lim som hon kunde ta med sig till GBG imorrn, så får jag klistra på resten på plats.
Vet ni vad hon säger!!: Jag hinner köpa åt dig innan jag åker till GbG!!!

TACK,UNDERBARA ELINOR!!!! :wub:

Kommer inte kunna sova, har stressat upp mig för mkt över de här. Även om de går å få dit resten av stenarna så känns de som om de inte kommer bli riktigt bra ändå.....nyft, så jävla surt...

Hoppas bara att dom stenar jag redan limmat på, SITTER KVAR!!!!

Blir hämtad imorrn kl 7.00, får sova i biklen. kommer inte att skriva nåt i helgen, då jag vill vara hundra procent fokuserad. men jag skriver såklart när jag kommer hem.

håll tummarna nu, att allt går bra=) så bra det kan gå.

Kram på er!
Denicé Lundevall

Inläggav Denicé Lundevall mån 08 dec 2008, 13:19

NUUUU är de gjort, debuten i BODY FITNESS!!!!

FY FAAAAAAN VA KUL JAG DET VAR!!!

Det var så jäkla kuuuul, jag vill igen,jag vill IGEN!!!!

Stämmningen, människorna åååååå va underbart kul jag haft

Hur gick det för mig då???:

Mja, hahhaha, jag kom inte till final i allafall hahahha, närå, ja e inte ledsen för det. Herregud, om man titta på tjejjorna jag tävlade mot så förtjänade jag VERKLIGEN inte att gå till final. Dom va grymma, snygga å välsvarvade!!!

Det som är trist är att jag tycker jag såg VÄLDIGT slät ut??? Jag tycker jag hade bättre form för typ 2 veckor sen???
Fick inte fram magrutorna alls!!! Jag är verkligen inte nöjd, tyvärr... :cry:

Min sambo filmade mig å jag tycker inte alls att jag såg bra ut!! Trodde jag var liiite bättre än så, men NOPE,de såg inge vidare ut tycker jag. Bra dock att se på film, då ser man VERKLIGEN sina brister.

Dock var detta min första tävling å nu ska jag bara Bli BÄTTRE och BÄÄÄÄÄTTRE!!! Jag vill verkligen tävla igen!!! Jag vill inte vila, jag vill köra på en gång!!! Jag vill visa mig själv att jag kan va så mkt bättre!!

MEN en riktigt kul sak var att jag fick TVÅ fitnessmodell-jobb!!! Jag plåtades för en STOR träningstidning (hemligt än så länge) å sen ska jag plåtas för ett tränings-kläd-märke!!!

Så det ser jag som en vinst i sig

Här är lite bilder från helgen:
Bilagor
DSCN1689.JPG
DSCN1689.JPG (44.06 KiB) Visad 829 gånger
DSCN1688.JPG
DSCN1688.JPG (43.62 KiB) Visad 828 gånger
DSCN1687.JPG
DSCN1687.JPG (42.19 KiB) Visad 826 gånger
DSCN1685.JPG
BAJS!
DSCN1685.JPG (43.71 KiB) Visad 824 gånger
DSCN1672.JPG
Dagen innan tävling, VA FAN ÄR RUTORNA!!!
DSCN1672.JPG (47.29 KiB) Visad 826 gånger
Senast redigerad av Denicé Lundevall mån 08 dec 2008, 13:26, redigerad totalt 1 gång.
Denicé Lundevall

Inläggav Denicé Lundevall mån 08 dec 2008, 13:23

Lite fler pics...
Bilagor
DSCN1693.JPG
behind the scenes
DSCN1693.JPG (82.42 KiB) Visad 812 gånger
DSCN1676.JPG
Fantastiska Frida Bålefalk som coachade mig bakom scen, TACK Frida, du är grym!!
DSCN1676.JPG (77.27 KiB) Visad 814 gånger
DSCN1691.JPG
En kort, å en lång!
DSCN1691.JPG (56.35 KiB) Visad 812 gånger
DSCN1680.JPG
FÖRSTA bullen på 5 månader!!!
DSCN1680.JPG (87.94 KiB) Visad 811 gånger
DSCN1677.JPG
Jag och en av mina stora förebilder,
Cecilia Benjaminsson!!
DSCN1677.JPG (57.49 KiB) Visad 812 gånger
Denicé Lundevall

Inläggav Denicé Lundevall mån 08 dec 2008, 13:44

Detta har vart en fantastisk resa!! Jag är så glad att jag fick chansen att göra de här! Jag rekommenderar ALLA som är intresserade, att SÖKA till talangjakten 2009!!!

Tack till ALLA som gjort det här möjligt för oss sex: Fredrik Carlsson,Joachim Bartoll, Ingemar från PROTEINFABRIKEN, Mona & Sten från Enjoy i Varberg som ordnade allt så grymt i somras, OUTLET GYM i Västerås där jag fick träna GRATIS inför FitnessFestivalen!!!
Tack!!!

Sen vill jag bara säga att jag är SÅÅÅÅÅ glad att jag lärt känna så fina människor som de andra deltagarna i Talangjakten: Elinor, Monica, Nico, Morgan och Nuray!! Ni är grymma å jag är glad att jag fått lärt känna er, vi lär ju ses fler gånger, om inte annat BAKOM SCEN på tävling :flex:
Kram på er !!!

Till er som läst min blogg, TACK!! Ni ska veta att era peppande mail och inlägg har vart GRYMT kul att få!!! Det är så otroligt skönt att få läsa era fina mail. det betyder MYCKET för mig :wub:

Så, till slut....jag kommer att fortsätta blogga på http://www.metrobloggen.se/denice , där kan ni (om ni vill) fortsätta följa mig på mina bravader :lol: .
Jag vill ju definitivt fortsätta tävla, så jag kommer att börja söka sponsring inom kort ( Nån som är intresserad... :oops: ), så ska jag köra på som FAAAAN!!!

Ha de gott nu alla, å kör på, LYFT TUNGT, de kommer jag göra :flex:

KRAM!!
Denicé Lundevall

Återgå till Denicé Lundevalls Träningsjournal