För övrigt så har jag mått riktigt bra även efter tävlingen. Även om jag fått i mig en del onyttigheter så har jag försökt ta det lugnt eftersom jag vet att det bara får mig att må dåligt. Har heller inte haft några problem med att fylla på vätska i kroppen men jag var konstant törstig i fyra dagar efteråt!!!!
Har tränat alla dagar utom onsdag denna veckan. Riktigt roliga pass när jag får göra som jag vill och slipper titta i papper hur många reps jag ska köra. Visst har träningsprogammen jag haft varit helt perfekta och det har varit roligt att träna efter dem också men det går inte komma ifrån att jag saknat en del övningar. Sen jag började äta lite mer i måndags har jag även upplevt en helt ny dimension av TRYCK!!!
Så till frågan som nästan alla jag pratat med frågar. "Kommer du att tävla igen????"
Svaret på den frågan är att jag inte vet riktigt men visst det är inte omöjligt. Saken är den att jag tyckte inte att de här stackars minuterna jag stod på scenen gav mig så väldigt mycket. Jag fick liksom ingen "kick" av det som många får. Möjligtvis kan det bero på att jag var väldigt trött på tävlingsdagen. Hade nästan inte sovit på två nätter och det var mycket runtomkring talangjakten hela helgen. Det kvittade vad Fredrik än gav mig bakom scen för att jag skulle piggna till så hjäpte det inte.
Det som däremot gett mig väldigt mycket är vägen till tävlingen. Jag känner att jag har utvecklats enormt. (jag ska faktiskt återkomma en gång till lite senare i veckan med mina avslutande tankar om talangjakten).
Och det är just det jag känner starkt att jag vill fortsätta med. Att UTVECKLAS från där jag befinner mig just nu. Jag menar att jag har ju ingen lust med att återgå till mitt ursprungsläge jag hade i somras. Sen är det mycket mycket möjligt att det LEDER till att jag kommer tävla igen. Och om jag nu skulle vilja det så känns det inte som ett lika stort projekt eftersom jag nu vet lite mer vad det handlar om.
Ska avsluta för idag med några bilder. Och när jag tittar på just dessa fyra bilder så kan jag inte vara annat än nöjd med vad jag åstadkommit på 6 månader.
Från detta:
Till detta: