Vad otroligt rolig denna tiden har varit!
Jag känner mig så superlycklig att jag genomförde detta ända till målet. Nu när man har tänkt och känt efter, hört andra människors åsikter så har det bara mynnat ut i positiva saker. En grej som en kompis sa till mig för ett par dagar som betydde väldigt mycket att höra, hon sa att det har kommit fram en så mycket gladare tjej nu! Andra reaktioner som jag fått från mina nära vänner som var och kollade på tävlingen, de undrade "vart kom det självförtroendet ifrån??" Hahahaa! Roligt att jag kan överraska er!
Får se om det blir fler tävlingar...året som kommer är det lite annat som ska fixas, och det krävs ju en ordentlig uppoffring det ska jag inte sticka under stol med. Får se...får se...
Nu ska här jobbas i december, så sysslolös kommer jag inte känna mig! Har ansvar över två butiker nu, med personal och scheman, beställningar och tjofadderittan. Så jobb finns det! Man får alltid se till att ha mobilen på och hoppa in med kort varsel om någon är sjuk...men jag gillar det! Har alltid vart en arbetsmyra och tycker om att behövas
Jag väljer att avsluta mitt skrivande här nu... med tungt hjärta
www.metrobloggen.se/MonicaHelenius
så dit är ni så välkomna!
Lite bilder på slutresultatet!!
Lånade från muscle.se.
Och slutligen en länk till mitt fria:
http://www.youtube.com/watch?v=7fhTkjgkpPI
PUSS OCH KRAM PÅ ER ALLA!!!!