Då var denna underbara resa slut

Nuray Salibrams Träningsjournal under Talangjakten 2008.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

Då var denna underbara resa slut

Inläggav Nuray Salibram sön 14 dec 2008, 18:08

Ja gott folk....Nu har det gott över 20 veckor.... säger bara VILKEN RESA DET HAR VARIT.!!!! oj oj oj . Detta kommer jag troligen inte glömma under hela mitt liv. Tycker man har utvecklats så mycket som person under hela resans gång....lärt känna min kropp ännu mer som kommer gynna mig för framtida satsningar förhoppningsvis...har lärt mig en del om hur man ska tänka när det gäller kosten....ja allmänt en perfekt utbildning har det var för mig tycker jag med massa KUL under hela resan!! :wub:
Det har vart både tunga..hårda...slitsamma o skitdagar...men samtidigt har jag haft jätte roliga....inspirerande...lärorika veckor.
Eftersom detta var min första tävlingsdiet så hade jag ingen aning om att med rätt kost o träning o COACHER kunde man förvandla sin kropp såpass på bara 4 månader o kunna ställa sig på scen... helt sjukt är det när jag tittar tillbaka på kort från ansökningen till talangjakten 2008...o korten under tävling.
I början var jag väldigt nojig ....tyvärr...hade satt i skallen på mig att jag ska vara bäst o ja ni vet allt det.... men sen fick en viss person mig att inse nått...min coach FREDRIK. att man först ska titta på vart man var från början...o vart man är nu efter 4 månader... o vad man har uppnått på bara de få månaderna....
Man kan bara tävla mot sig själv! Jag kan säga att jag är SÅ nöjd ....jag skiter i vilken placering jag fick på tävlingen... jag är SUPER NÖJD för jag har aldrig sett mig i denna form tidigare. Och för att ha uppnått detta så har jag några o tack med hela mitt hjärta..... FREDRIK CARLSSON....världens bästa coach! Jocke Bartoll..tränings professor!!...o min sponsor PROTEINFABRIKEN..super bra o goda kosttillskott!!!
Sen har man fått lära känna massa sköna personer under resan....Hela Talangajkten ....vilken grupp oj oj...super sköna människor allihop!! Reform tävlanden har man fått lära känna med....Fredrik har verkligen lyckats sätta ihop ett grymt duktiga o sköna personer där som är som en familj.!

Så vad händer nu ???....jaaa under denna veckan har jag låtit kroppen vila ut ordentligt....ätit massa onyttigheter :) hehe o svullnat så fint .
Tanken är från o med imorgon att börja träna inför uppbyggnaden inför säsong 09.... o bli större o hårdare inför näste tävling som troligen blir Lucia 09 då.
Tänkte köra på med bra mat från imon... o köra mer de kroppsdelar som släpar på mig som mest...tex BEN. De ska bli större !
Blir kanske fortsatt sammarbete med Proteinfabriken...det får vi se...i vilken fall så kommer jag använda mig av deras produkter ändo...r super nöjd med de.

Denna månaden blir mycket jobb för mig....jobbar 6 dagar i veckan nu....massa julhandel är det ju i butiken..så jobba träna jobba träna blir det. fint hehe
kommer skriva nån gång till fram till nyår på denna forum....sen efter nyår säger vi adjö :(...tråkigt tråkigt

ha det super nu alla därute.....fortsätt kämpa...o glöm inte..med kämpande...o vilja så kan ALLA uppnå sina mål!!!
Ni som är sugna på söka till Talangjakten 09.....DO IT!!!! ni kommer få er en resa som ni aldrig kommer glömma...lovar detta! :)
peaceeeee
:worship:
Nuray Salibram

Återgå till Nuray Salibrams Träningsjournal