Vi som hakat på

Ställ frågor eller skicka en hälsning till Denicé. Oseriösa och upprepande frågor kommer att tas bort. Vänligen läs forumreglerna innan du postar.

Vi som hakat på

Inläggav Kappman mån 15 sep 2008, 09:31

Wiiihhh... jag dietar också... ska bli spännande att se vad som finns därunder :flex:
Har en del isolering som ska bort - det verkar bli en tuff resa.
Därför är det jäkligt kul att följa dina blogginlägg då det motiverar mig som faen.
Skön humor Ms Rövsvett! xD

//Vante
Kappman

Re: Vi som hakat på

Inläggav Denicé Lundevall mån 15 sep 2008, 15:07

Hejsan Vante!!!
Vet du, de motiverar mig OCKSÅ som faaaan när såna som du skriver så sköna inlägg som detta :D Tackelitack för det!!!

Lycka till me din diet,bara att jobba å stå i så får nog du också lite RÖVSVETT ska du se! xD

Ha de finnemang nu!!!

/ xD
Denicé Lundevall

Re: Dagens tanke

Inläggav Kappman tis 16 sep 2008, 08:45

Ang. i morse då du tänkte:
"-Fan, jag vill inte att det här ska ta slut! Dock kanske jag ändrar min uppfattning längre in i dieten. Men jag kände det, shit de kommer ju ta slut snart.... Det här kommer ju vart en stor del av mitt liv i nästan 6 månader, sen är det bara "POFF" borta...Inga fler mätningar, ingen poseringsträning,inga direkta mål, matlådor, ja allt! Alla härliga människor då, som jag träffat under vägen....kommer dom bara försvinna...jag vet ju inte om jag vill/kommer tävla igen"...

-Hörru Ms Rövsvett,
nu ska du lugna ner dig lite grann ;) .
Det tar inte slut förrän du vill att det ska ta slut!
6 månader, en tävling och sedan kan du (om du vill) fortsätta med precis lika stor precision och hängivenhet men kanske välja andra mål för att
utvecklas så bra som möjligt åt det håll du drömmer om.

Målet kan ju vara allt ifrån kondition till styrka och/eller muskelökning. För att optimera dina resultat oavsett vilket mål du väljer så krävs en annan
men lika nogrann kosthållning (matlådor) (om än med lite roligare innehåll än nu), nya delmål och fler mätningar. Alla de härliga människorna finns kvar på jordens yta och de bästa kommer inte att försvinna.

Kör hårt nu!! När du har gått i mål med det här projektet så väntar ett nytt. Man väljer vad man gör av livet och just nu gör du en fantastisk investering i dig själv och den kropp du ska bo i livet ut. Fortsätt med det! :worship:
Kappman

Inläggav Denicé Lundevall tis 16 sep 2008, 19:11

Absolut!!Som jag sa, får skaffa mig nya mål!

Jag har alltid velat tävla, i något, men inte vetat vad. De här känns så perfekt liksom :wub:

Käns så lätt att träna när man har ett specifikt mål att sträva mot. Känns fantastiskt kul när man kan seå känna resultaten!

Vi får se vad framtiden att erbjuda :roll:

Ha de gott, å tack för ditt inlägg :)
Denicé Lundevall

Inläggav Kappman tor 16 okt 2008, 19:09

Så där ja...
nu börjar det ju likna någonting på magen... kul när du postar bilder. Det blir en mycket mer levande blogg då.

Själv har jag fått vrida upp cardion ett par snäpp till....puh... det är slitsamt, men verkar vara absolut nödvändigt för mig.

Snart släpper resten av isoleringen Denice. Håll i och pumpa på! :flex:
Kappman

Inläggav Denicé Lundevall tor 16 okt 2008, 19:55

Tack så mkt!!
Ja, men de e mkt kvar, men gött å höra från andra att de ser lite resultat. Man blir så hemmablind liksom :(

Ja,cardio var ordet,hahhahaa, de e ba å köööööööööra, så släpper det ska du se.
Hoppas du hittat nån cardio-träning som du gillar, annars är de fan astråkit ju!

Ha de finnemang! Tuta å kör, de ska jag göra (trots mitt nya "låg"schema ;) hahahhaha)

TUT;TUUUUT!!!
Denicé Lundevall

Inläggav Kappman mån 17 nov 2008, 20:00

Ja jäklar Denice!
Så snyggt!! :worship:

Gått bra här också. Har pausat deffen i en vecka ungefär. Har gått på ett tyngre muskelökningsprogram och var "tvungen" att
skruva upp maten lite. Ska snart börja justera nedåt igen hade jag tänkt... men det är ju så skönt att få öka vikterna :wub: . *dilemma*

Jaja, pumpa på! :flex: Jag har några veckor kvar på det här programmet innan det är dags för nästa.
Kappman

Inläggav Denicé Lundevall ons 19 nov 2008, 16:49

Kappman skrev:Ja jäklar Denice!
Så snyggt!! :worship:

Gått bra här också. Har pausat deffen i en vecka ungefär. Har gått på ett tyngre muskelökningsprogram och var "tvungen" att
skruva upp maten lite. Ska snart börja justera nedåt igen hade jag tänkt... men det är ju så skönt att få öka vikterna :wub: . *dilemma*

Jaja, pumpa på! :flex: Jag har några veckor kvar på det här programmet innan det är dags för nästa.

Tack snälla du!!! Dom orden värmer! Speciellt nu, dna här veckan har vart RIKTIGT AP-jobbigg 8|

Kul att de rullar på för dig :flex: Bara att hålla i nu, hela vägen fram, de ska jag göra trots att de känns skitjobigt just nu.
Men de e faktiskt första gången under hela den här perioden som de börjar bli riktigt jobbigt tycker jag. Sovit dåligt hela veckan, beror nog mycket på det kan jag tänka mig.

Ha de bra nu, å tack, tusen tack för peppingen!
Denicé Lundevall

Inläggav Kappman ons 03 dec 2008, 08:42

Såg dina bilder från Salming Showen. Här har vi visst en som jobbat så att rövsvetten lackat mer än en gång! Bra skit! Bara yttepyttelite kvar nu innan tävling. Håll i och var tokseriös hela vägen fram. :flex:
Kappman

Inläggav Denicé Lundevall fre 05 dec 2008, 00:53

Kappman skrev:Såg dina bilder från Salming Showen. Här har vi visst en som jobbat så att rövsvetten lackat mer än en gång! Bra skit! Bara yttepyttelite kvar nu innan tävling. Håll i och var tokseriös hela vägen fram. :flex:

Jag ÄR tokseriös :flex:
Tack för dina fina inlägg, gör mig så glad å peppad!!!
Imorr bär de av till GbG, med allt vad det innebär :)
Denicé Lundevall

Återgå till Fråga eller skriv till Denicé Lundevall